Thursday, January 31, 2008

 

homo 1ste categorie

Fluiten
Op het dansfeest van Habibi Ana treffen we ook de 23-jarige Yassin, die zich voor de gelegenheid heeft aangekleed als glamourvrouw. "Voor de lol", zegt hij. "Ik vind het leuk om me voor het uitgaan te verkleden. Ik krijg graag complimentjes over mijn uiterlijk en kleding."
Soms gaat hij ook als meisje naar heterotenten. Dan stelt hij zich voor als Yasmine. Op die manier heeft hij al heel wat Marokkaanse heterojongens weten te versieren, zegt hij. "Als ze mij ontmoeten, ben ik van top tot teen een meisje. Maar als ik met ze naar bed wil, is het toch makkelijker als ze weten dat ik een jongen ben. Sommige jongens haken meteen af omdat ze zeggen dat ze geen homo zijn. Dan zeg ik dat ze ook geen homo zijn, omdat ik op dat moment een meisje ben. En dat werkt heel goed." In het dagelijks leven draagt de slanke, vrouwelijke Yassin vaak een spijkerbroek met een coltrui en een petje. Hij is geen doorsnee stoere Marokkaan. Als Yassin op straat een groepje Marokkanen tegenkomt, probeer hij zijn gezicht te bedekken
met een sjaal. "Dan denken ze dat ik een meisje ben en fluiten ze naar me in plaats van dat ze me uitschelden. Als ze zien dat ik een jongen ben, word ik keihard uitgescholden." Yassin lacht het probleem weg. "Wanneer ik als meisje naar een heterotent ga, haal ik dat allemaal in. Ik maak ze gek als meisje."

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?